Dźwiękowe układanki drewniane - zabawka, która uczy


układanki drewniane
Sklepy z zabawkami oferują różnego typu produkty, które często reklamowane są w telewizji. Ja jednak przy wyborze zabawki dla moich dzieci rzadko kieruję się modą, a stawiam raczej na zabawki, dzięki którym bawiąc się przy okazji mogą się czegoś nauczyć. Ostatnio w ofercie jednego ze sklepów internetowych natknęłam się na dźwiękowe układanki drewniane i pierwsze co pomyślałam to to, że koniecznie muszę napisać o tym na blogu!

Najbardziej spodobała mi się układanka drewniana z domowymi zwierzakami. Podnosząc poszczególne zwierzątka maluch słyszy jakie dźwięki wydają. Dzięki temu lepiej uczy się jak odróżnić je od siebie. W tym zestawie mamy konika, psa, kurę, owcę, krowę i świnkę.

Jest także wersja dźwiękowej układanki drewnianej ze zwierzątkami z dżungli. Dzięki niej nasza pociecha nauczy się jakie odgłosy wydaje małpa, lew, papuga, zebra, słoń i niedźwiedź. Gdy się już ociepli planuję zabrać moje dzieciaki do zoo, jednak wcześniej kupię takie dźwiękowe puzzle żeby wstępnie opowiedzieć im jakie zwierzątka spotkają.
układanki drewniane
Oprócz układanek drewnianych ze zwierzątkami znalazłam też wersję z pojazdami - w sam raz dla chłopców. Podnosząc poszczególne elementy maluch słyszy dźwięk samolotu, statku, samochodu, motoru, lokomotywy i uwaga - straży pożarnej! :)
układanki drewniane

Dźwiękowe układanki drewniane to bardzo fajna alternatywa dla zwykłych puzzli. Maluch nie tylko uczy się dopasowywać elementy do kształtów na planszy ale także oswaja się z dźwiękami. Co więcej, taka zabawka wpływa pozytywnie także na koordynację wzrokowo-ruchową dziecka. Najbardziej z tych wszystkich zestawów spodobała mi się wersja ze zwierzątkami domowymi, szczególnie świnka która tam jest :). Zdjęcia układanek drewnianych, które zamieściłam w tym wpisie pochodzą ze sklepu www.krainaekozabawek.pl.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz