Djeco - zabawki, które warto poznać

Nie wiem czy mieliście okazję poznać markę Djeco, to jedna z moich ulubionych. Djeco skradło moje serce świetną jakością zabawek, a także ich pięknym wyglądem. Moje dzieci uwielbiają zabawki tej firmy, zawsze chętnie po nie sięgają.

To co mi się podoba to fakt, że zabawki te są edukacyjne. Połączenie zabawy z nauką to według mnie odpowiednie rozwiązanie dla maluchów, szczególnie jeśli to lubią. Djeco to francuska marka, wszystko przygotowują dokładnie i starannie, dbają o to aby dopracowany był każdy szczegół. Ze względu na to, że jestem dość pedantyczna, zabawki te sprawdzają się u mnie świetnie. Chciałabym opowiedzieć wam dzisiaj o kilku ulubionych zabawkach moich maluchów.

Nauka rysowania - rysowanie rozwija kreatywność malucha, a także zdolności manualne. Obrazki Djeco sa bardzo ładne i proste do namalowania. Podoba mi się, że w zestawie jest specjalna plansza, na której możemy malować, a następnie zmywać obrazek i ćwiczyć od nowa. Jest to bardzo wygodne i pozwala w przyjemny sposób nauczyć się malowania.
 
Puzzle ze zwierzętami - oczywiście uwielbiamy zwierzęta. Dzieci chętnie naśladują różne odgłosy i uczą się nazw zwierząt. Układając puzzle trzeba się skupić, one także rozwijają kreatywność i zdolności manualne.
Doceniam również puzzle sensoryczne i wszelkie zabawki, które uczą liczenia czy literek. Możemy przysiąść sobie z maluchem przez chwilę, pokazać mu na czym zabawa polega, poćwiczyć wspólne liczenie i stworzyć przyjemną atmosferę. Wtedy dziecko dużo chętniej będzie się uczyło. Taka nauka od dziecka pozytywnie wpłynie również na późniejszy okres u dziecka, dużo łatwiej będzie mu przychodziło przyswajanie wiedzy w szkole. Warto więc zacząć naukę poprzez zabawkę jak najwcześniej, a zabawki Djeco na pewno w tym pomogą.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz